niedziela, 26 marca 2017

#OOTD dla niej i dla niego

Dzisiaj na sobie prezentujemy ubrania z Gamiss "na żywo". Wprawdzie dotarły już dawno - w jakieś dwa i pół tygodnia od daty zamówienia, ale zupełnie nie było czasu ani pogody na zdjęcia. Jesteśmy zadowoleni z jakości rzeczy, chociaż kurtka Mateusza mogłaby śmiało być większa, mimo, że to chińskie XXL :D. Dlatego zawsze pamiętacie, żeby trzy razy sprawdzić wymiary, zanim coś zamówicie z Chin, jak dla mnie to jedyny problem w takich zakupach. Mimo wszystko polecam, bo można często dużo taniej kupić fajne ciuchy, albo znaleźć takie, których nie da się jeszcze kupić u nas. 

Mateusz: kurtka - TUTAJ, zegarek - Casio, spodnie - Reserved, buty - Adidas, Okulary - Ray Ban
Ja: Bluza - TUTAJ, spodnie - Reserved, Buty - TUTAJ, zegarek - Bewell

















4 komentarze:

  1. Super! Szkoda tylko, że nie zrobiliście zdjęcia razem! Fajnie byście się prezentowali obok siebie :)


    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówka, jednak to Twoje buty mnie urzekły :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyszło, bo jesteście ubrani podobnie kolorystycznie, wiec jest taki jednolity ten wpis :D
    Bardzo podoba mi sie ta Twoja bluza ;)

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.