niedziela, 19 lutego 2017

Kobiecie zawsze się coś przyda...

...a rzeczy przydatne to nie bezsensowne wydawanie pieniędzy, prawda? :D Nawet jeśli, to czasem można, a co! Ja znów upatrzyłam sobie kilka rzeczy w sklepie internetowym, tym razem zwiedziłam stronę Zaful.com.
W welurowym dresie zakochałam się od razu, jak tylko zobaczyłam taki pomarańczowy na instagramie PLNów LALA. Wiem, że to dosyć kontrowersyjny strój i nie do każdego pasuje, ale ja mam w swojej szafie już sporo szalonych rzeczy, więc zapragnęłam zaopatrzyć ją też w piżamkowy dres i tak, będę w nim wychodzić z domu. Kolejną rzeczą, która wpadła mi w oko jest koszulka z nadrukiem. Nie jestem fanka jakichś mądrych wartości wypisanych na tiszertach, ale taki wzór jest spoko - nieco symboliczny dla mnie, bo jakby nie było jestem urodzona w najntis, ale niezbyt pretensjonalny. Nigdy nie wyskoczyłabym w koszulce z napisem "Co mnie nie zabije uczyni mnie oziębłą suką", albo "Piękna, mądra i skromna". Nigdy.
Żeby podkręcić nieco letnie stylówki z użyciem koszulek na ramiączkach, przyda się ozdoba na stanik. Wiem, że są też takie gotowe biustonosze, ale zazwyczaj sprzedają je w rozmiarze 75B, czyli jedynym słusznym, polskim rozmiarze, który ni chu chu nie pasuje na moją klatę. Mam wygodne, dopasowane staniki, które mogłabym sobie przystroić takimi dodatkowymi  ramiączkami :) No i jeszcze rzecz, bez której nie mogę żyć od momentu, jak tylko ją zobaczyłam - stojak na gąbkę do makijażu! No czyż nie jest uroczy? Na pewno praktyczny - gąbka będzie mogła sobie w spokoju schnąć, mając dostęp do powietrza. 
Co sądzicie o tych rzeczach? Napiszcie ;)


Jeśli jesteście ciekawi to linki do rzeczy ze zdjęcia:
1.        2.       3.       4.  


9 komentarzy:

  1. Rzeczy fajne, ale linki nie działają, jest jakiś błąd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah wiem, wiem... zmęczenie, nieogar ;) ale już poprawione i działają! :) :*

      Usuń
  2. dresik fajnie wygląda, ale jak ja bym go założyła to bym wyglądała jak w worku na kartofle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dres, ostatnio mam faze na sportowe ubrania i taki dresik chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ile prawdy zawarlas w pierwszym zdaniu (i tytule!) :D ja dzis zaopatrzylam sie w kolejne, przydatne ubrania na silownie :D Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dresik welurowy też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 4 jak najbardziej tak <3 Trochę nie rozumiem tych ozdobnych szelek osobno od biustonosza, nie sądzę żeby to było wygodne połączenie.

    PS. Mam bardzo podobny tatuaż - ta sama róża tylko na udzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dresik bardzo oryginalny, ja chyba wolę bardziej stonowane kolory. Zawsze jak przeglądam bluzy damskie czy spodnie to jednak kieruję się ku ciemnym kolorom i między innymi tak też trafiłam tutaj. :D Szelki dziwne, mam wrażenie, że coraz bardziej wkrada się do nas moda z zaskakujących zakamarków. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.