środa, 30 marca 2016

Sweter z wyciętymi ramionami

Odkryte ramiona to bardzo mocny trend. Mamy szeroki wybór bluzek, swetrów i koszul z wyciętymi ramionami lub sukienek i bluzek z łódkowym dekoltem, który mocno odsłania ramiona. Zazwyczaj nie buszuję po sklepach w poszukiwaniu najmodniejszych ubrań, ale myślę, że raz na dany sezon można sobie pozwolić na jakąś rzecz bardzo "na czasie", aby móc łączyć ją z prostymi, klasycznymi elementami garderoby. Taki dłuższy sweterek bardzo fajnie wygląda z ciemnymi rurkami, boyfriendami, a nawet ze spódnicą. W zależności od dodatków możemy nim zagrać elegancko lub nieco sportowo. Ja swój sweter mam ze sklepu Shein.
Zdjęcia: Mateusz :*






Jumper - Shein | Pants - Zara | Shoes - Converse | Handbag - Vintage


17 komentarzy:

  1. uwielbiam takie ciut większe swetry :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweter, wyglądasz w nim fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie układa się na dekolcie i ramionach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Idealnie eksponuje Twój tatuaż :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O u mnie też niebieskie Conversy w tym tygodniu. Fajny plener do zdjęć a swetry z rozcięciami bardzo mi się podobają, szukam właśnie takiego z plecami w kształt litery V. Też zamawiam z SheIn. U mnie dwa wspisy w tym tygodniu zapraszam :) www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweter to strzał w dziesiątkę - bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweter!:) Jesteś bardzo piękną kobietką:)
    Co powiesz o wspólnej obserwacji? Odpowiedź u mnie:D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie odsłania piekny tatuaz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do kolan - idealnie :) Sweterek świetnie buduje proporcje. Natomiast spróbowałabym buty z "dekoltem" jak baleriny, albo i masywny obcas. Płaskie, drobne, pełne poziomych linii trampki, które zabudowały całą stopę, optycznie mocno skróciły Ci nogi i sylwetka wydaje się bardziej masywna.
    Pozdrawiam:)
    http://fashavable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba szalona, że będę zakładać obcasy na zpacer po kocich łbach :p

      Usuń
  10. Muszę kupić sobie taką bluzkę, wycięte ramiona *-*
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jesteś w stanie stworzyć naprawdę świetny blog,rób to dalej,rozwijaj się a zajdziesz daleko! Szkoda byłoby zmarnować taki talent,serio :) masz taka urodne,jesteś bardzo fotogeniczna i pokaż na co Cię stać :) stylizacje zawsze masz świetne! pozdrawiam,Twoja stała czytelniczka - Natalia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek :) Nie mam takiego... trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i bardzo modny w tym sezonie sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.