sobota, 26 marca 2016

Hathat | kapelusz i biala koszula

Mam dziś na sobie kapelusz polskiej marki HatHat. Nowa kolekcja, "Jestem sobą, jestem kobietą", charakteryzuje się delikatnością, subtelnością i jasnymi kolorami. Znajdziemy w niej modele z szarej i białej wełny filcowanej, wykończone białą tasiemką. Moim zdaniem fajnym akcentem są logo i malutki ćwiek, w kolorze starego złota, umieszczone na taśmie. Kapelusz, który posiadam jest najwyższej jakości, pasuje perfekcyjnie, dlatego, że został dobrany do kształtu mojej twarzy. Wszystkie kapelusze HatHat są wykonywane ręcznie! <3 Jeśli szukacie stylowego dodatku na wiosnę, to takie nakrycie głowy na pewno będzie świetnym pomysłem.




 Hat - HatHat | Shirt - Oasap | Pants - FRS



15 komentarzy:

  1. Zapuszczasz włosy do stanu przed obcieciem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie, nie zastanawiałam się nad tym :) regularnie je obcinam, zatem wątpię, żeby urosły szybko ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam kapelusze, ten jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. hat hat ma cudne kapelusze! śliczny jest :) outfit też!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pasuje do Ciebie ten kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione kwiatki! (które dziś się pojawiły i u mnie na blogu)
    bardzo fajny ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny kapelusz <3 Wesołych Świąt :*

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Look
    fstylu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tym kapeluszu :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kapelusz, ma piękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapelusz jest idealny i pięknie w nim wyglądasz :) świetny dodatek na wiosnę!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.