sobota, 5 grudnia 2015

Brzoskwiniowa sukienka

Wiem, że to totalnie nie jest dobra pora, na tego typu sukienki, ale po prostu nie mogłam oprzeć się pokusie, kiedy zobaczyłam ją na Shein. Kiedy doszła paczka, przekonałam się, że to kolejny udany zakup z tej strony. Sukienka jest bardzo dobrej jakości, pięknie się prezentuje i ma prześliczny, różowo-brzoskwiniowy kolor, który trudno oddać na zdjęciach, szczególnie tych domowych. Niestety, ale nie udałoby mi się jej obfocić przy takich temperaturach na zewnątrz :P Jeśli chcielibyście ją kupić, to serdecznie polecam! Zwłaszcza, że teraz kosztuje niecałe 14 dolarów! W ogóle w grudniu Shein przygotowało dla was wiele promocji i rabatów, warto zajrzeć :)





 Dress - Here | Heels - Merg.pl | Necklace - Oasap


13 komentarzy:

  1. Piękna! Pasuje Ci taki krój, zdecydowanie!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja PRECIOUS BEIGE - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka !
    Nie mogę się napatrzeć jak Ci pięknie w tych włosach <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest idealna, a na Twojej figurce wyglada zjawiskowo :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna jest ta sukienka i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor i fason bardzo, bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale pięknie Ci w niej ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamusiu, wyglądasz OBLEDNIE! 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Basiu :) dobrze sie czuje w takim fasonie:) pomyśleć, że kiedyś jedyne sukienki jakie nosiłam to rozkloszowane ;)

      Usuń
  8. Pięknie w niej wyglądasz, uwielbiam taki seksowny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz figurę! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka :) świetnie się komponuje ze szpilkami i naszyjnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta sukienka ;) Naszyjnik też do niej wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.