poniedziałek, 26 października 2015

Retro cool

Retro cool - to określenie na stylówkę w klimatach retro, jednak z nowoczesnym i luzackim akcentem usłyszałam w filmiku Radzki. Bardzo mi się spodobało i myślę, że nieźle pasuje do poniższego zestawu, gdzie łączę "męskie" buty, klasyczny trencz i białą koszulę z podartymi boyfriendami. Torebka jaką do tego dobrałam to prawdziwy wintydż - kupiona oczywiście w lumpeksie za 5 zł ;) Tego dnia było bardzo ciepło, więc mogłam sobie pozwolić na gołe kostki, ale w razie chłodniejszej aury, fajnie wyglądałyby tu podkolanówki w groszki.

Zdjęcia: Mateusz :*








Coat - Bonprix | Pants - FRS | Shoes - Merg.pl | Handbag - Vintage | Shirt - Zara



26 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! :)
    Uwielbiam takie jesienne proste zestawy, genialnie!

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie to okreslenie ma w sobie coś... :) buty rewelacja, genialnie wygladaja z podwinietymi spodniami :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Kocham taką jesień ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię stylówki w takim klimacie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super jesienny klimat zdjęć i stylizacja, pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ten zestaw :) torebka naprawdę świetna !

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam nową stronę z fajnymi ciuszkami warto zajrzeć
    ( WWW.BAZAREQ.PL )

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam nową stronę z fajnymi ciuszkami warto zajrzeć
    ( WWW.BAZAREQ.PL )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, a torebka masz wspaniała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała stylizacja i cudne zdjęcia!! Ja ze swoim blogiem dopiero zaczynam, a widzę że ty już trochę blogujesz. Mogłabyś ocenić tego mojego bloga? Przydałoby mi się kilka dobrych rad z zewnątrz. Byłoby mi bardzo miło!! http://noperfectgirlsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Zapraszam do siebie! Nowy post!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, a torebka przepiękna, nigdy bym nie pomyślała że kupiona w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja i zdjęcia!

    http://domareamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja:) czy ty w tych butach masz gołe stopy czy niewidoczne skarpetki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwykłe stopki, takie do balerinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwykłe stopki, takie do balerinek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.