poniedziałek, 12 października 2015

Muszkieterki

Kozaki za kolano, czyli muszkieterki, są prawdziwym hitem tej jesieni. Ja kupiłam w zeszłym roku dwie pary, ale przyznam, że obecnie widziałam w sklepach internetowych fajniejsze modele, których rok temu próżno było szukać! Myślę, że ten model buta jest bardzo korzystny dla sylwetki. Muszkieterki wyglądają fajnie zarówno z dżinsami jak i z sukienkami/spódnicami, moim zdaniem trzeba jednak uważać, żeby reszta stroju nie była zbyt wyzywająca, ponieważ te kozaki same w sobie są dość odważne. 

Zdjęcia: Mateusz :*







Dress - H&M | Boots, Jacket - Milanoo | Scarf - Oasap | Handbag - HERE


26 komentarzy:

  1. ciekawy akcent z tą torebką :) piekny szal!

    OdpowiedzUsuń
  2. love this look !! you look amazing!! the color of the bag is fab...

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza jest ta torebka. :) Szal również bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie już masz długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała stylizacja bardzo ciekawa - brak w niej nudy, dzieją się fajne rzeczy, muszkieterki są super !, a szal jest akcentem który mega przyciąga uwagę. Pozdrawiam A :)

    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W niedzielę upatrzyłam sobie ten szal w New Yorkerze, ale był za drogi :(
    Fantastycznie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look, torebeczka ma przesłodki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko prezentuje się na Tobie świetnie, masz figurę stworzoną do takich sukienek ;) i rewelacyjny szalik.

    OdpowiedzUsuń
  9. szal i muszkieterki naprawdę świetne ! :) całość bardzo urocza i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, super jest ta stylizacja, w jesiennym klimacie, piekny szalik w kratkę. U mnie jesienny tag, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :) zamierzam sobie kupić takie buty za kolano

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i świetna blogerka!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz cudownie. Super stylizacja w mega jesiennym klimacie. A Twój szaliczek mnie zauroczył i postanowiłam sobie poszukać podobnego :p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kozaki za kolana :D
    bardzo fajnie wygląda Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty i piękny szal! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny szal w kratę, coś innego a jednocześnie takiego ciekawego, Super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szal i buty są świetne.
    Całość świetnie wygląda w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylówa!
    Nawiasem- Wyszła nowa aplikacja na facebooka.
    Zobacz kto Cie podgląda !
    http://ktodpogladalmojprofilnafacebooku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kozaki za kolano okazały się hitem, ale zamszowe muszkieterki powinna mieć każda kobieta w swojej szafie. Psują do niemalże każdej stylizacji i co najważniejsze są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.