niedziela, 29 września 2019

Od jakiegoś czasu można odnieść wrażenie, że modne jest wszystko, ale każdy sezon charakteryzuje się jakimiś tendencjami. Moje ulubione źródło informacji o trendach to filmy Radzki i tak się składa, że jak wypuściła film na tegoroczną jesień i zimę to już w drodze do mnie była ta sukienka Bonprix, czarna, w kwiatki. Jej styl odpowiada na trend baśniowy, o którym słyszymy we wspomnianym filmie. W połączeniu z botkami i ramoneską wpasowuje się jednak również w styl lat 90, pamiętam, że było wtedy sporo rzeczy z podobnym wzorem. Uważam, że w każdym sezonie modowym jesteśmy w stanie znaleźć coś dla siebie, coś co mimo tego, że jest "na czasie" to wyraża również nas samych i noszenie tych rzeczy nie sprawia, że wyglądamy jakbyśmy ślepo podążali za trendami.


sukienka w stylu baśniowym




Moda jest obecnie szybka i łatwo dostępna, wybór mamy ogromny. Mimo to staram się swoje zakupy minimalizować do kilku, naprawdę fajnych rzeczy rocznie. Kiedy w szafie mamy tylko rzeczy dopasowane do naszego charakteru, łatwiej nam się w nie ubierać. Mam też poważny plan, żeby zrobić gruntowne porządki w szafie i puścić większość ciuchów w świat, bo mam wrażenie, że im jestem starsza, tym bardziej przytłacza mnie "ilość" wszystkiego wokół mnie. Właściwie i tak ubieram się w jakieś 10% moich rzeczy... Jak wyglądają wasze szafy? Są bardziej "kapsułowe" czy również wypchane ubraniami?

Sukienka, pasek - Bonprix
Buty, kurtka - no name
Okulary - Muscat

sukienka w stylu baśniowym

sukienka w stylu baśniowym



okulary muscat charlie







6 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest po prostu obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja! Wyglądasz zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta sukienka :) Rzadko noszę tak lekkie sukienki jesienią, ale ta stylizacja mnie przekonała ;) Super są te rajstopki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie idealna stylizacja na jesień. Ta sukienka z kurtką skórzaną pięknie się razem prezentują. Mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka i cuuudowne usta! Świetnie się to wszystko prezentuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.