wtorek, 30 lipca 2019

Panterkowa wariacja na temat satyny

Spódnice i sukienki satynowe spodobały mi się od razu jak tylko pojawiły się na wybiegach i w magazynach modowych, ale początkowo nie widziałam ich w swojej szafie. Uważałam, że takie materiały i kroje nie pasują do mojej stylówki i będę się w nich źle czuła, ale nic bardziej mylnego.
Teraz mam już dwie spódnice z tej tkaniny i czuję się w nich super, wystarczyło pooglądać trochę inspiracji w internecie i dopasować je do swojego stylu. W końcu nie dla mnie satynowa spódniczka w połączeniu z sandałkami na szpilce, ale ze sportowymi butami? To jest to!





Zaopatrzyłam się ostatnio w kila białych, zwykłych koszulek, z dekoltem w kółko i w serek i powiem wam, że to była mądra decyzja. Biel przy twarzy wygląda bardzo ładne, takie koszulki pasują do wielu stylizacji i w dodatku przy panujących upałach biały kolor to najlepszy wybór. 

Nosicie satynowe spódnice? Z czym je łączycie, żeby pasowały do waszego indywidualnego stylu?

Spódnica - H&M | Buty - Nike | Koszulka - Zara








8 komentarzy:

  1. Tym razem zupełnie nie dla mnie ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale twarzowa stylówka! Jeśli chodzi o mnie i spódnice z satyny to myślałam podobnie jak Ty - że do mnie to nie pasuje i w ogóle jakoś tak... babciowo :D Ale Twój look chyba mnie przekonał, żeby spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw! Sama bym z przyjemnością w taki wskoczyła ;)
    Spódnica świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca do mnie przemawia ta spódnica, chociaż na Tobie wygląda naprawdę dobrze. Super nawet. Połączenie z butami i bluzką też dla mnie jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dosyć uniwersalny model, fajnie wygląda i na takich bardziej "biodrzastych" dziewczynach jak ja, ale również na wysokich i chudych sylwetkach :)

      Usuń
  5. Hej, pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i chciałam pochwalić Twoje nietypowe połączania. Oczywiście piękna bransoletka na kostce! Bardzo mi się podobają te letnie, muszelkowe wzory :) Panterkowa spódnica do sportowych butów? Trzy razy tak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.