piątek, 21 czerwca 2019

Sukienka maxi w kwiaty

Poniższa sukienka to moja pierwsza maxi, ale na pewno nie ostatnia. W tej konkretnie byłam na ostatnio na przyjęciu weselnym i czułam się bardzo dobrze. Mimo typowo letniego wzoru wygląda ona bardzo elegancko, a to zasługa tkaniny - jest grubsza i bardzo ładnie się układa. Wysoka jakość to z resztą domena ubrań z Bonprix. Nosicie maxi sukienki tego lata? 










Sukienka, Buty -  Bonprix 
Torebka - Cubus 


Tło zdjęć to urocze okolice Wrocławskiej Promenady Staromiejskiej. Uwielbiam Wrocław właśnie za to, że można tu znaleźć tak piękne miejsca do spacerowania i spędzania wolnego czasu, szczególnie w okresie wiosenno-letnim. Jeśli jeszcze nigdy nie byliście w tym cudownym mieście, to koniecznie musicie to nadrobić, może w ramach wakacyjnych wojaży? Tym bardziej, że plaż i beach barów też nam nie brakuje!








9 komentarzy:

  1. Czuć klimat orientalny w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka w kwiaty, już widać dominuje tego lata, sporo osób ją zakłada lub podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie urzekła ta sukienka, jest cudowna :) Też ostatnio dodałam wpis z sukienką maxi. Już szykuję się do kolejnego zakupu sukienki i oczywiście wpisu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest prześliczna. Ja sam uwielbiam maxi sukienki, one są super a w Bonprix jest dużo fajnych, do wyboru do koloru. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie nigdy nie nosiłam długich sukienek, ale widzę, że czas to zmienić! Moda na nasza korzyść to świetna moda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.