środa, 17 sierpnia 2016

Rosegal wishlist

Dzisiaj przygotowałam trochę inną chciejlistę - mniej modową. Z uwagi na to, że niedawno zakończył się u mnie remont salonu i jeszcze trochę go urządzam, moją uwagę przyciągają dodatki do domu takie jak poduszki dekoracyjne. Chętnie zaopatrzę się też w nowe gadżety kosmetyczne jak pędzelki czy szczotka do podkładu. O lakierach z Bling czytałam już sporo dobrych opinii, na rosegal.com można je dostać w fajnej cenie. Mimo posiadania chyba 30 torebek - ciągle mi mało! Nie pogardziłabym tymi dwoma modelami ;)
Bransoletki w stylu bangle to teraz moja nowa obsesja! Bardzo mi się podobają w połączeniu z zegarkiem w męskim stylu.
Ps. Na dole linki do wszystkich rzeczy!


rosegal wishlist



Torebka kot
93 PLN


Szara torebka
94 PLN


Bransoletka
10 PLN


Pędzle
23 PLN



Lakier hybrydowy
5,40 PLN


Poszewka 1
28 PLN


Poszewka 2
28 PLN

7 komentarzy:

  1. ta szczoteczka do podkładu bardzo mnie zaciekawiła :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szara torebka mnie urzekła. Ma coś w sobie. Poza tym takie poduszeczki chętnie bym przygarnęła ;) pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.