niedziela, 28 sierpnia 2016

nad morzem. | bluzka "shoulder off"

Dzisiaj pokażę wam kilka słonecznych zdjęć z  naszego krótkiego urlopu. Pogoda była kapryśna w te wakacje, ale nam jakoś się udało trafić na słoneczne dni. Plaża we Władysławowie (a właściwie już chyba w Chałupach) jest naprawdę urokliwa - czysta i szeroka, a woda w tym  miejscu jest wyjątkowo przejrzysta i płytka. W pełnym słońcu morze wygląda jak w ciepłych krajach! Mocno wiało, kiedy robiliśmy zdjęcia, miałam mokre włosy i zero makijażu, więc przymknijcie proszę oko na przygotowanie do sesji ;) Na sobie miałam tylko strój kąpielowy i bluzkę z opadającymi ramionami z shein.com. 
Zdjęcia: Mateusz
Retusz: Marta i troszkę ja ;) 











Blouse - SHEIN.COM



18 komentarzy:

  1. Jaaa! Nie moge oderwac oczu od zdjęć :) wspaniale wygladasz, pojechalabym nad mroze ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta bluzka! <3
    I jakie cudne zdjęcia! ;)
    miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach, bardzo się ciesze że mogłam Ci pomóc bo te zdjęcia miały ogromny potencjał :) Ściskam! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa sukienka, fajne zdjęcia

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bluzka! zdjęcia extra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie <3 brakuje mi polskiego morza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne wiązania na rękawach ! I sesja obłędna :)
    Pozdrawiam
    http://thirtyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja idealna na plażę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobiety !!! A Wy macie koronki w swoich szafach ?! :)
    Dominują one w znanych markach takich jak Dolce&Gabbana i Valentino .


    Więcej na ten temat piszę Agata Mickiewicz Artystka i projektantka mody, zamieszkująca w ostatnich latach na przemian
    Polskę, Amsterdam i Paryż.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetny wygląd. Twoje zdjęcia są cudowne.
    Będę tu częściej zaglądać.
    Zapraszam na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.