wtorek, 17 października 2017

Zakopane Fashion Street | Wygodne kozaki za kolano


Dwa tygodnie temu udało mi się odwiedzić moje wymarzone Zakopane. Oczywiście, jednego dnia odbyłam niezapomnianą wycieczkę w Tatry, aby podziwiać zapierające dech w piersiach krajobrazy, jednak spacerowania po Krupówkach też nie mogłam sobie odmówić. Przy tej okazji, wstąpiłam na tzw. Fashion Street, czyli boczną uliczkę, przy której znajduje się mnóstwo modnych sklepów z ubraniami. Mimo komercyjnego charakteru, wygląd tej miejscówki jest naprawdę inspirujący. Wykorzystałam to do zdjęć na bloga, w moich nowych kozakach z kolano ze sklepu verini.pl. Brakowało mi takich butów, ale do chodzenia na co dzień, bo na obcasie mam już dwie pary. Te są o wiele wygodniejsze, a jednak wciąż wyglądają super. W sklepie znajdziecie również ubrania i bieliznę, w tym biustonosze push-up w bardzo wielu rozmiarach – nawet trudno dostępnych. W dziale z bielizną dostać można również urocze koszule nocne, gorsety, body. Dla każdego coś miłego! Dostawa jest szybka i jakość butów jest po prostu świetna.
Jeśli chodzi o Zakopane, to planuję także pokazać wam kilka kadrów z wycieczki w góry, post pojawi się w najbliższych dniach, bądźcie czujni!

Zdjęcia: Mateusz :*






12 komentarzy:

  1. Do takich butów trzeba mieć figurę, przyznam że świetnie w nich wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz ;) cudownie to zestawilas ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się kozaki tego typu :) Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie stylizacje :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglądasz ! Boskie połaczenie kozaków z sukienką <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne buty. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie w tych kozaczkach i sukience wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy kozaki nie zsuwają się przy chodzeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie! Moje pierwsze, które się nie zsuwają :D nie są bardzo sztywne, ale jednak trochę lepiej trzymają formę niż inne

      Usuń
    2. Fajnie w długich kozakach wygladasz, oby wiecej takich kobiecych stylizacji w skórzanych i zamszowych kozakach najwyzszej jakości i klasy.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.