piątek, 19 maja 2017

Nowości - stroje kąpielowe z instagrama

Nic na to nie poradzę - Instagram  made me buy it! Przynajmniej godzinę dziennie przeglądam fotki na insta, jadąc tramwajem, pociągiem, odpoczywając wieczorem. Z każdej strony atakują mnie zdjęcia fit babek, ze skórą koloru niemal hebanu, odziane w seksowne kostiumy kąpielowe. Ja mam na punkcie kostiumów lekkiego bzika, więc zrobiłam sobie ostatnio mały (wcale nie mały, bo to jeszcze nie koniec!) prezent i zamówiłam nieco dobroci. Jak się pewnie domyślacie, jako zwykła dziewczyna, a nie "modelka z instagrama" nie wyglądam w tych strojach tak marvelous, pewnie to dlatego, że nie mam sztucznych cycków i wytrenowanego brzucha, ale jakoś nie narzekam! Stroje są wykonane doskonale i wyglądają super. Polecam :)



Jeśli jesteście ciekawi, to kupiłam stroje tu: BORDOWY: KLIK   LIŚCIASTY:KLIK

W sklepie Sammydress znajdziecie też inne ciekawe ciuchy i gadżety, np bardzo modne ostatnio zabawki "spinnery". Testowaliście już taki bajer? Według mnie to jakiś nowoczesny odpowiednik jo-jo, którego nie byłam nigdy fanką, ale kto wie, może to coś fajnego? Sama chyba zamówię i wypróbuje :P

A tak a propos nęcących, instagramowych zdjęć ciuchów, to zajrzycie jeszcze TU, aaaalbo nie, jeśli wam forsa miła :D

5 komentarzy:

  1. Bordowy jest po prostu genialny - ale oba sa piekne :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten bordowy wpadł mi w oko:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie szukam jakiegoś pomysłu bo lato już niedaleko. Zastanawiam się, na co najlepiej się zdecydować. Jednoczęściowy czy dwuczęściowy... Jak sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jest z rozmiarówką tych kostiumów i jak szybko dochodzi przesyłka? Ten zielony jest mega:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.