niedziela, 1 maja 2016

Bluza w graficzny wzór

Graficzne, zabawne wzory, naszywki i przypinki to teraz bardzo mocny trend. Muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu i chętnie rozszerzyłabym swoją kolekcję o jakieś dżinsy z naszywkami. Na razie z przyjemnością paraduję w bluzie, którą dostałam w prezencie od mojego chłopaka :) Wyglądamy naprawdę uroczo, gdy razem wychodzimy w podobnych ubraniach - ja w bluzie w kotki i kaktusy, on - w takiej w kolorowe donuty :D Koniecznie musimy wam się kiedyś tak pokazać ;)

Zdjęcia: Mateusz











Sweatshirt, pants - H&M | Handbag - superdodatki | Shoes - Adidas | Coat - Bonprix



11 komentarzy:

  1. Buty są świetne. Ostatnio po prostu pokochałam ADIDASY <3. Fajny, sportowy i luźny zestaw <3. Pięknie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta bluza! i superstary i trencz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluza i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw jest NAPRAWDE super! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, casualowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluza, uwielbiam takie pozytywne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wzór bluzy :)
    Obserwuje Cię oraz zapraszam do siebie :)

    PS. Też lubię czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluza, bardzo fajna stylizacja, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.