poniedziałek, 29 lutego 2016

trzy stylizacje z kurtką bomber/flekiem.

Kurtki typu flyers to prawdziwy hit nadchodzącej wiosny. Ja najczęściej widuję je w połączeniu z białą koszulką i spodniami ze skóry - jest to bardzo klasyczny, doskonały zestaw, który zawsze będzie wyglądał świetnie. Chcąc jednak, nieco przełamać ten swoisty kod stylizacyjny, postanowiłam przygotować trzy propozycje stylizacji z zieloną bomberką.

Pierwsza z nich to dość przewidywalny miks militarnej zieleni  czernią. Twista dodają lakierowane botki. Świetnym dopełnieniem będzie ciemny, grunge'owy makijaż.

bomer1







Chanel nail colour




Moja kolejna propozycja to luźna stylówka, z boyfirendami, tenisówkami i zabawnym t-shirtem. Plecak to modny dodatek, który pomieści wszystko, czego potrzebujemy, a dzięki zegarkowi Casio zawsze będziemy na czasie! :)

bomber 2




Ostatnia stylizacja to coś dla odważnych i nie bojących się zabaw z modą dziewczyn. Bomberka wygląda świetnie, gdy zarzucimy ją na seksowną sukienkę! Rockowe dodatki w postaci obcasów i torebki z ćwiekami przełamią nieco wyraz kiecki. Do takiej stylizacji pasuje mocny makijaż oka i usta w kolorze nude!


bomber 3





Która stylizacja najbardziej się wam podoba?? Macie już swoja kurtkę typu flyers? Jeśli na waszych blogach ukazały się już jakieś stylizacje, to dajcie znać, chętnie obejrzę :)



12 komentarzy:

  1. Wszystkie 3 są super, ale do mnie najbardziej przemawia pierwsza:)
    Osobiście jednak stawiam na skórę w tym sezonie, ponieważ nie do końca jestem przekonana do bombera..
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i druga stylizacja to te w które chętnie bym wskoczyła :)
    Połączenia wykonałaś świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer drugi - stylizacja idealnie trafia w moj gust ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia propozycja najbardziej mi się podoba, bo jest taka nieoczywista :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy i ostatni zestaw bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra bomber wy haczyłam jakiś czas temu w sh z hm za 1 zł :oooo :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy i drogi zestaw przykuł moja uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  8. druga propozycja wpadła mi najbardziej w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy zestaw mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.