środa, 13 maja 2015

What i'd wear today?

Pogoda w kratkę nie pozwala nam na ostateczne pozbycie się okryć wierzchnich. Szkoda, bo osobiście mam już ochotę skoczyć w dżinsowe szorty i krótki top! Chętnie założyłabym do tego wygodne slipony, w klasycznym kolorze. Torebka z frędzlami to modny i praktyczny dodatek no i zmieści się w niej cieniutkie kimono, w razie, gdyby wiatr jednak był nieco chłodniejszy. Kolorowa bransoletka w stylu etno dopełnia stylizację. Podoba się? Mnie bardzo!














1. here  2. here 3. here 4. here 5. here 6. here

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolaż i fajny opis :) Ja na pewno bym się tak ubrała :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną torebkę. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Slipony to zakup, na który zbieram. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, chętnie bym się tak ubrała. Frędzle to zdecydowaniu mój ulubiony trend w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I znow mnie prześladują frędzle! Kurdeno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely combination, I like the fringe bag especially =D xo

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.