piątek, 30 marca 2012

let it be...

Wiem, że spódnice z szyfonu zawładnęły niejednym sercem. Ja mam swoją już od zeszłego roku i prawdę mówiąc wtedy nikt się nią specjalnie nie zachwycał ;)
Właściwie zdjęcia, które dzisiaj zaprezentuję mają charakter bardziej art niż fashion, ale musicie mi wybaczyć, światło i okolica sprzyjały leniwym myślom i snuciu marzeń, mam nadzieję, że poczujecie to samo :)
Jeszcze przypominajka o rozdaniu: WYGRAJ ZŁOTY HAIR CUFF Z H&M




 Bluzka - Stradi
Spódnica - Gina Tricot
Buty - nn
Torebka - SH
Bransa - DIY
Korzystając z okazji chciałabym pokazać wam prezent, który dostałam od dzuldesign.
Jest to przecudowna bransoletka z własnym grawerem, ja oczywiście wybrałam sobie nazwę bloga :3 ale możecie wymyślić cokolwiek, co się zmieści ;D i to już od 22 złotych, oczywiście na SREBRNEJ zawieszce.

Oprócz tego Julia robi także wiele innych świetnych bransoletek a także koszulki ;) Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie ;)
Polecam obserwowanie jej bloga, robi wiele promocji dla obserwatorów. Ja na przykład swoją bransoletkę otrzymałam tylko za dodanie jej bloga do obserwowanych i napisanie maila i wyborem bransoletki i tak mógl zrobić każdy, kto nie wiedział ten trąba! :O

25 komentarzy:

  1. Kocham te piosenkę! :) Wyglądasz tak kobieco, delikatnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie slaby grawer ,a bluzeczka bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódnica!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, jak tu wyglądasz!
    Zauważam Twoje komentarze co jakiś czas w blogosferze i zawsze albo się z nimi zgadzam, ale wydają mi się takie "niedupolizne", rozsądne :D, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit:)
    ciekawy blog:) poobserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely look!I follow you too and thanks for your comment!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie robiłaś zdjęcia bo naprawdę miejsce boskie tajemniczne mega pozytyw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna spódnica . Zapraszam do mnie . Spodoba ci się mój profil - obserwuj

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna spódnica :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne bransoletki.zapraszam do mnie.jezeli spodoba ci si mój blog możesz obserwować. Mogłabyś kliknać w baner LIMOKOWY SZYk.?Z góry dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw. Cudna spódnica i ciekawy nadruk na koszulce.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszystko w tej notce! :D muzykę, Twój outfit i miejsce, które wybrałaś do zdjęć. *-* Me gusta po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. b.ladnie,obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia w przepięknym klimacie! Cudna spódnica :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. spódnica jest wspaniała, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest przepiękna ;) Niesamowity zestaw ;)Wolnej chwili zapraszam do siebie http://divalovelive.blogspot.com/ + dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, będę wpadała tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o rany jaki straszny dom albo zamek ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.