sobota, 20 sierpnia 2011

bez tytułu ;)

Dłuugo mnie nie było... najpierw nie miałam weny, później byłam nad morzem, następnie znów nie miałam weny... ale jestem:)
Bluza bejsbolówka jest w mojej szafie elementem dość nie nowym (mam ją od zimy) jednak nie miałam okazji jj wam pokazać, jest także elementem wielozadaniowym (w sumie noszę ją do wszystkiego, nawet do sukienek)
Szorty to też nic nowego, zrobiłam je sama po którymś z rzędu wieczorze kiedy się przebierałam i płakałam, że "tu bu pasowały tylko dżinsowe szorty!"








Tutaj z Betty :)



Wiem, że świecę biustem, ale taka już ta bluzka jest a ja się nie wstydzę swojego dekoltu ;) 

 Bluza - Only
Szorty - DIY
Rajty - Gatta
Buty - @
Bluzka - Gina Tricot
Bandama - ??
Pierścionek róża - prezent
Krzyż - Gina tricot
Torebka - Tally
Pasek - sh
Zegarek - Pierre Lannier

14 komentarzy:

  1. genialnie, napisz do mnie na gg bo mam sprawę do cb ;)
    7366006

    zapraszam do siebie!
    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Genialny zestaw. Wszystko idealnie ze sobą współgra. Sama od dłuższego czasu paluje na taką bejsbolówke, niestety ostatnio wydałam wszystkie pieniądze... Pozdrawiam i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw:) bejsbolówka świetna ;) a jak masz co pokazać, to pokazuj:)


    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudnie :)
    Bluza jest śliczna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta bluza szukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bejsbolówka genialna! :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia! :)
    kocham bluzę! <3
    zapraszam do mnie do skomentowania nowego postu!
    xoxo NG
    www.ngmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne szorty i buty. Bardzo fajny look!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! zazdroszczę koturnów;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  10. sama osobiście ubrałabym mniejszy dekolt, bo tak jakby nie jestem bogata w tej sferze. ale jak masz co pokazywać to pokazuj !:)
    Świetna ta bejsbolówka;d

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna bejsbolówka :)

    ach mnie też się marzyła Grecja i mi los psikusa spłatał, że wygrałam wycieczkę właśnie do Grecji :)

    bardzo fajny blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.