niedziela, 27 listopada 2016

Wiązana bluzka i minimalistyczna bizuteria | Zaful

Bluzki z wiązaniami lub paskami na dekolcie to moja obsesja od kilku dobrych miesięcy. Do niedawna nie mogłam znaleźć modelu, w którym wyglądałabym ładnie, ale byłam już tak nakręcona na ten ciuch, że postanowiłam zaryzykować i zamówić go ze sklepu internetowego, bez przymierzania. Byłam pozytywnie zaskoczona, kiedy otworzyłam paczkę, bo bluzka jest świetnej jakości, elastyczna, perfekcyjnie dopasowuje się do ciała i przyznam nieskromnie, że moim zdaniem wyglądam w niej bardzo dobrze. Dekolt jest jednak dla mnie ciut za duży, ale poradziłam sobie, spinając go na dole małą agrafką (taką jak te, którymi często są przymocowane metki do ubrań), inaczej było by mi widać bieliznę. 
Z Zaful.com zamówiłam też bransoletkę i naszyjnik w złotym kolorze z dodatkiem "marmurowych" zdobień. Bardzo mi się spodobał ten "kamienny" trend zarówno na paznokciach, meblach jak i biżuterii, kubkach... Być może niedługo pokuszę się o jakieś domowe przeróbki z użyciem tego wzoru ;)

Blouse, jewelry - Zaful.com 
Brickwall - BF's DIY project ❤



11 komentarzy:

  1. też bardzo lubię bluzeczki tego typu, pasuje Ci
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna bluzka! brakuje mi takiej w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie bluzki z wiązaniami. Dodają całej stylizacji takiego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluzka uwielbiam takie
    http://tomodo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie rzeczy - proste, ale mają w sobie coś innego, wyróżniającego :) Biżuteria też jest super, moim zdaniem pasować będzie do naprawdę wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wyglądasz w tej bluzce i jeansach, szkoda, że na zadnym zdjęciu nie stoisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.