sobota, 3 grudnia 2016

Urozmaicienie wnętrza - kolorowe poduchy

Ubiegłego lata, w pokoju "dziennym" zrobiliśmy remont. Na większości ścian króluje ciemna szarość, na jednej mamy białą cegiełkę, wykonaną w 100% ręcznie przez mojego Mateusza. Stare fotele, z rudymi obiciami przykryłam szarymi kocykami, a kanapę narzutą w stonowanych kolorach. Muszę przyznać, że zmiany samego wystroju (bo remont to już inna bajka...) nie kosztowały wiele pieniędzy i pracy, a efekt jest naprawdę ładny, chociaż wymaga jeszcze trochę dopieszczenia ;) 
Ostatnio zamówiłam sobie kilka kolorowych poszewek na poduszki z Gamiss.com. Kot i pojedyncza czacha są nadrukowane na mocnych, lnianych tkaninach, typowych na poduszki dekoracyjne. Z kolei czaszki na cieniowanym tle to już coś w rodzaju satyny - będą dobre do spania. Piszę wam o tym, ponieważ na stronie wszystkie wyglądają podobnie, a jednak materiały się różnią. Poduchy są na jaśki o rozmiarach 50x50 - jak więc widać, muszę dokupić większe wypełnienia :P

Poszewki - Gamiss.com



Takie kolorowe akcenty wyglądają ciekawie na szaro-białym tle, nadają wnętrzu charakteru. Wprawdzie Mateuszowi nie bardzo podobają się czachy, ale ja jestem mega fanką tego motywu, już od gimnazjum mroczne, rockowe klimaty grają mi w duszy, więc będzie musiał jakoś to przeżyć :D 

Który wzór podoba się wam najbardziej? 










8 komentarzy:

  1. kocia poducha <3 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia *-*
    Zapraszam:
    http://oponiew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają coś w sobie te czachy :) Ale może faktycznie był wybrzydzała jak Twój Mateusz :)) Obejrzałam ich asortyment i mają sporo tych poszewek. Najważniejsze jest to, aby się Tobie/ Wam podobało... Bo Wy mieszkacie w tym mieszkanku i macie czuć się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :)
    Może to dziwnie zabrzmi ale te czachy co masz to są nawet słodkie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam poduchy z kotami. :-D Też sobie ostatnio nieco odnowiłam sypialnię, kupiłam nowy materac ekologiczny i do tego nową pościel. Przyda sie mała odmiana. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Ja planuję właśnie wymienić wszystkie materace do spania więc muszę się zaopatrzyć w jakieś ładne nowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u nas zapowiada się zmiana u syna :) Nie wiem też jaki materac dla dziecka wybrać ale z poduszkami na pewno sobie poradzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.