niedziela, 13 listopada 2016

Botki z frędzlami Dresslily.

Zgodnie z moją listą życzeń, wzbogaciłam swoją kolekcję butów o (prawie) płaskie botki z Dresslily.com Wygodne, w najbardziej uniwersalnym kolorze świata, a dzięki frędzlom otrzymały nieco bardziej modową formę. Na razie trudno mi przywyknąć, że kiedy stawiam kolejne kroki, to coś trzepocze mi przy kostkach, ale ich wygląd to wynagradza. Myślę, że będą fajnie wyglądały również do sukienek oraz w towarzystwie innych okryć wierzchnich. 

 Zdjęcia: Mateusz :*
Boots-Dresslily | Pants, handbag - Reserverd | Coat - noname | Hat - Glitter









15 komentarzy:

  1. super wyglądasz! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na botki z chińskiej strony wyglądają bardzo fajnie! świetny, jesienny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne botki. Robią wrażenie bardzo wygodnych. Do twarzy Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny plaszczyk! I wybrałaś cudne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Ja też ostatnio kupiłam botki z frędzlami ale na trochę większym obcasie i jakoś ciężko mi się do nich przekonać bo raczej obcasów nie nosze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwilbiam botki z frędzlami ;) ja zdecydowałam się na wersję na szpilce ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają fajnie, ale bałabym się, że je przydepnę i się wywalę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty na niskim obcasie, albo płaskie przydadzą się w każdej szafie :) Te są naprawdę ładne, frędzle wyglądają super i chyba sprawdzą się w wielu stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Są naprawdę genialne te botki! Bardzo mi sie Twój zestaw podoba! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.