poniedziałek, 17 października 2016

Czar par. Drewniane zegarki Bewell z Dresslily.

Jeśli miałabym zhierarchizować swoje ulubione dodatki, to na pierwszym miejscu byłyby na pewno skarpetki, a zaraz za nimi zegarki. Nie mogę pochwalić się spektakularną kolekcją tych drugich, ponieważ ich zbieranie wiąże się ze zdecydowanie większymi kosztami, niż zbieranie skarpet, ale od czasu do czasu pojawia się u mnie jakaś nowość.


Na punkcie drewnianych czasomierzy zwariowaliśmy już jakiś czas temu. Ceny takich modeli bywają naprawdę powalające, ale udało nam się wyhaczyć w necie markę Bewell, która produkuje fajne wzory w korzystnych cenach. Zegarki są robione w Chinach, wyposażone są w japońskie mechanizmy kwarcowe. Wskazówki naszych modeli są fluorescencyjne - można więc sprawdzić godzinę również w ciemnościach :) Zapięcie jest oczywiście wykonane ze stali nierdzewnej. Zegarki te są lekkie, wyglądają obłędnie, a jakość wykonania jest naprawdę zaskakująco dobra - sprawiają wrażenie o wiele droższych gadżetów. To właściwie już nasze drugie "zegarki dla parów" i mam nadzieję, że nie ostatnie ;) uważam, że to fajny akcent, nienachalnie podkreślający, że jesteśmy razem.









Nasze Bewelle zamówiłam na Dresslily, są  dostępne na wielu chińskich stronkach, ale jeśli boicie się zamawiania z niepewnych źródeł, to ja właśnie polecam takie sklepy internetowe - wszystko jest tak, jak w zwykłym, polskim sklepie online, tylko płatności dokonujemy poprzez PayPal (co jest dziecinnie proste). Wtedy mamy pewność, że nasze zamówienie zostanie do nas wysłane, a w razie problemów - dostaniemy zwrot kasy. Jeśli jesteście łowcami okazji, to polecam obczaić tę stronkę ---> https://www.retailmenot.com/view/dresslily.com możecie znaleźć tu kody rabatowe do sklepu.
Jak się wam podobają drewniane zegarki?


Watches - Dresslily

14 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie lubię zegarków ale takie mogłabym nosić, są świetne i stylowe :) Świetna z was para ! bardzo oryginalny i ciekawy blog :) Ostatnio szukam czegoś nowego i z chęciom będę tutaj zaglądała częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarki wyglądają naprawdę fajnie i nietypowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne! Pierwszy raz się z nimi spotkałam na instagramie, zapragnęłam, ale ich cena mnie odrzuciła, bo strona która je oferowała produkowała modele za 100$ i więcej. Teraz widzę,że powstaje coraz więcejtakich modeli w niższych cenach i także zapragnęłam je mieć! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, mój narzeczony choruje na punkcie markowych zegarków i sprawiłam mu właśnie taki drewniany ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba zegarki są rewelacyjne, bardzo m się podobają szczególnie ten e wersji męskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zegarki są naprawdę niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te zegarki!!! :D pozytywne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te zegarki, kliknełam :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna i rzetelna opinia na temat zegarków Bewell. Naprawdę charakteryzują się one wysoką jakością i mega przystępną ceną, wiemy to z doświadczenia jako jedni z najwiekszych importerów w Polsce. Dla zainteresowanych marką Bewell, szeroka oferta zegarków i okularów dostępna tutaj https://t-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po prostu kocham drewniane zegarki! Bardzo fajne rozwiązanie i fajne fotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego typu zegarki budzą coraz to większe zainteresowanie. Modne zegarki z drewna zawładnęły także moim sercem. Są genialne i bardzo oryginalne ;) Styl vintage stał się bardzo modny nawet w gadżetach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.