niedziela, 25 września 2016

Jedna kurtka - dwie stylówki | Gamiss

Kurtki bomberki zawojowały ulice. Właściwie codziennie widzę kogoś w tym modelu, chłopaków i dziewczyny, młodych i starych. Okazuje się, że fleki całkiem nieźle wyglądają z ołówkową spódnicą i pantoflami u pani 50+, a także do sukienki i baletek oraz - co jest dość oczywiste - do sportowej bazy. Ja sprawiłam sobie klasycznego, zielonego flyersa z pomarańczową podszewką oraz trochę bardziej szaloną wersję z satyny. Ta kurtka ma dwie strony, więc właściwie mam obecnie trzy bomberki, które pasują do wielu stylówek. Która strona podoba się wam bardziej, bo ja nie mogę się zdecydować!? Kurtkę, torebkę i okulary kupiłam na stronie Gamiss. Paczka szła około 3 tygodnie, a z jakości rzeczy jestem bardzo zadowolona. Mam jeszcze dwie kosmetyczne pierdółki, ale pokażę je w innym poście.

Zdjęcia: Mateusz :*









 Jacket, sunnies, handbag - Gamiss | Shoes - Adidas | Pants - Reserved




13 komentarzy:

  1. Obie super choć chyba bardziej skłaniam się w stronę tej kwiecistej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wersja kurtki z kwiatami bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brałam tę kurtkę do sesji do magazynu. Ile razy ją widzę, pluję sobie w brodę, że zwróciłam, zamiast wymienić na swój rozmiar :D. Pozdrawiam!
    http://www.fashavable.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurtka serio mnie zachwyciła! Jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny codzienny look <3
    Skarpetki wymiatają !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka wygląda wspaniale z obu stron, a Ty w obu wersjach :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) Naprawdę dobrze w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta kurteczka :) Jeszcze takiej nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.