niedziela, 4 września 2016

Pędzle do makijażu z Rosegal

Ostatnio dotarła do mnie paczka z Rosegal.com. Zamówiłam między innymi te przepiękne pędzle do makijażu. W zestawie jest 7 pędzli różnego przeznaczenia. Oprócz pięknego wyglądu mają też inne zalety, jeśli jesteście zainteresowani, to zapraszam do dalszej części wpisu.


Pędzelki są wykonane z plastiku, włosie jest syntetyczne, ale baardzo mięciutkie i miłe w dotyku. Zestaw składa się z dwóch pędzli w kolorze różowym, dwóch złotych i trzech srebrnych. Różne kolory rękojeści nie są przypadkowe, mamy tu bowiem podział na zadania. Różowych pędzli używam do konturowania twarzy. Ten krótki i płaski jest świetny do bronzera, a owalny pięknie nakłada róż.



Pędzle złote to puchacze do pudrowych produktów. Duży nadaje się do przypudrowania całej twarzy, a mniejszy do zafiksowania korektora pod oczami lub do nałożenia rozświetlacza.



Zestaw do oczu jest również bardzo przyjemny w użyciu. Skośnym pędzelkiem można wykonać bardziej precyzyjne linie, a duże, puchate pędzelki fajnie wszystko rozetrą. Ten bardziej płaski również dobrze nakłada cień na całą powiekę.



Obecnie pędzle są w promocji i kosztują nieco ponad 7$, co uważam za rozsądną cenę. Prałam na razie tylko jeden, ale nie stracił fasonu i nie wypadają z niego włoski, więc uważam, że jakość ich jest naprawdę niezła. Kupowanie na Rosegal.com też nie nastręcza kłopotów - wystarczy mieć konto na paypalu i bez problemu można zamawiać! :)





12 komentarzy:

  1. sa piękne, mam nadzieje ze tak samo dobre w użytkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się prezentują, tak ekskluzywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny design, niczym pędzli z revolution ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. na mojej wishliście, ostatecznie przekonałam się do zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle wyglądają bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamówiłam wychwalane przez youtuberki i blogerki pędzle z czarnymi rączkami na pewno je znasz, dużo osób mówiło na nie chińskie puchacze albo podróbki hakuro bo trochę je przypominały i jestem bardzo zadowolona ♥ Ale te też wyglądają obiecująco !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chetnie bym sie w takie zaopatrzyla ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne , a jeśli mogę zapytać jaki był koszt przesyłki ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.