czwartek, 21 maja 2015

Stylizacja z jazzówkami i trenczem.

Męskie elementy garderoby wkradły się do kobiecych stylizacji już jakiś czas temu. Nikt nie dziwi się na widok eleganckiej kobiety w garniturze czy luzary w bojfrendach. Mnie ostatnio bardzo przypadły do gustu buty, które wyglądają jak żywcem wyjęte z szafy naszego faceta. Moje są w czarnym kolorze z połyskiem, co sprawia, że zachowują dziewczęcy charakter. Bardzo podoba mi się ich połączenie z podartymi dżinsami, uważam, że wygląda to ciekawie i na luzie. Do tego cienki sweterek w paski, trencz i wiosenna, lekka stylizacja gotowa :) Myślę, że niedługo pokażę wam też jazzówki w połączeniu z sukienką, bądźcie czujni! 









Pants, jumper - Sheinside | Trench - here | Handbag - vintage | Shoes - here



15 komentarzy:

  1. sweterek w paski najlepszy! super look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w moim stylu, moim zdaniem te spodnie powinny być do tego bardziej obcisłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja kompletnie nie w moim stylu, ale buciki wyglądają bardzo ciekawie :)
    Super
    pozdrawiam

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz świetnie, butki są genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog ! zapraszam do mnie na "testowanie" ciuchów z PRIMARKA
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/05/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-bluzka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Trencz genialny! :) No i te Twoje włosy... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się :) i pewnie często to słyszysz, ale masz piękne włosy !!!

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz! Włosy robią genialny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny płaszcz
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.