środa, 27 maja 2015

Czarne ogrodniczki.

Kiedyś czytałam, w jakimś kobiecym magazynie, że ogrodniczki to jedna z najbardziej znienawidzonych przez mężczyzn część kobiecej garderoby. Osobiście uważam, że taki spodzień, w odpowiednim kroju, może być bardzo hot! i podkreślać nasze kształty :) Ja zdecydowałam się na lekko elegancki model, w czarnym kolorze. dół jest bardzo ładnie skrojony i świetnie leży na pupie! Te spodnie będą się także doskonale prezentowały z krótkim topem i szpilkami, w wersji wieczorowej ;) Ja dziś przygotowałam dla was luzackie zestawienie w marynarskim stylu, z lakierowanymi jazzówkami. Oczywiście najlepiej ta stylizacja prezentuje się w porcie! 







Shoes - Merg | Dungarees, jacket - Milanoo | Longsleeve - Bonprix | Watch - Casio





27 komentarzy:

  1. Świetnie w tym wyglądasz. Osobiście wolę ogrodniczki z krótkim dołem, ale te prezentują się doskonale !
    Pozdrawiam

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ogrodniczki są cudowne ! :) Na Tobie prezentują się idealnie :)
    U mnie nowy post :) Zapraszam ! thesimplyred.blogspot.com
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. W dobrym guście, bardzo mi się podoba! :) Masz tutaj świetną fryzurę! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit :* Wszystko idealnie do siebie pasuje :) oczarowałaś mnie zdjeciami.
    Zapraszam do mnie : http://nasti-nastiaa.blogspot.com/ (raczkujacy blog)

    OdpowiedzUsuń
  5. W taj fryzurze wyglądasz jak Sansa Stark <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bzdura z tym, że faceci nie lubią :D może i to prawda, ale nie rozumiem dlaczego mieliby tak myślec :D :D tym bardziej jak widzę, że naprawde super można w nich wyglądac ;) mam jedną parę, chociaż chyba nawet dwie - uwielbiam :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, ze według nich w ogrodniczkach nici z naszych pięknych kształtów ;)

      Usuń
  7. Jeej, pamiętam jak za małolata miałam taką sukienkę ogrodniczkową <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ekstra! Ta fryzura - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny blog, zapraszam do mnie na nowy post: http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/05/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-2-rozowy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie Ci zazdroszczę takich pięknych grubych włosów. Mi niestety jak co roku znowu na wiosnę zaczęły wypadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh mnie też wypadają, jak to na wiosnę ;) polecam Ci picie naparu skrzyp+pokrzywa :) do tego, przy takiej fryzurze możesz lekko rozluźnić warkocz, żeby wydawał się pełniejszy :)

      Usuń
  11. świetne są ! przeuroczo wyglądasz w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę, idealne masz te ogrodniczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fryzura śliczna , ale spodnie za krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Kiedyś czytałam, w jakimś kobiecym magazynie, że ogrodniczki to jedna z najbardziej znienawidzonych przez mężczyzn część kobiecej garderoby". Bzdura, co więcej dla pewnej grupy mężczyzn do której należę ogrodniczki i kombinezony są baaardzo hot! ;-) Pozdrawiam
    Jeśli ktoś ma wątpliwości polecam stronkę www.kombinezonik.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpadłam na Twój blog szukając inspiracji odnośnie czarnych ogrodniczek i jak przeczytałam tytuł "Lubię czerń" to pomyślałam - super! muszę tu zostać na dłużej! Robisz super stylizacje! ps. również lubię czerń, ostatnio mam takie dni, że źle czuję się w kolorach, to chyba przez tą jesień :/ Obserwuję!
    Zajrzyjcie do mnie: http://mlnlmalistic.blogspot.com/- klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.