czwartek, 20 listopada 2014

Szaro buro

Wcale nie narzekam na chłodne dni. Wręcz przeciwnie - kiedy przypomnę sobie jak ledwie dyszałam latem, jestem bardzo zadowolona, że jest zimno. Jednak jest pewna rzecz, która wyjątkowo mnie jesienią i zimą irytuje... brak światła. Bynajmniej nie chodzi tylko o światło do zdjęć, a po prostu o >>pochmurność<<. W południe mam ochotę powłączać wszystkie źródła światła w moim domu, albo najlepiej zamknąć się w łóżku, takim jak te w solarium (tylko bez opalania, z samym światłem). Nie dziwię się, że mieszkańcy Skandynawii popadają powszechnie w alkoholizm, serio, nawet tu można dostać "światło-depresji". Dzisiaj dopasowałam się do tej mrocznej aury, ale chyba najwyższa pora aby włączać w stylizacje trochę koloru. Zaczynam niewinnie - szminką i kolczykami, ale wszystko przede mną. Samą siebie będę rozweselać, a co! :D






 Sweatshirt - Choies (gift from Kamila Z. :*) | Skirt - A.Wiśniewska | Coat - Chicnova | Shoes - Dash44 | Earrings - By Dziubeka | Handbag - Secondlondon (HERE)

20 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. Super buty i toebka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się zamknęła w zwykłym łóżku i spała do wiosny :P Fajowa bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dobrany plener do stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja,zgrabne nogi i śliczna dziewczyna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza. Widziałam ją juz gdzieś ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna czarna stylizacja! Masz piękne włosy i usta!
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest przestój na blogu właśnie przez to, że na dworze jest tak szaro. Nie da się niestety zrobić ładnych zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna torebka :)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna bluza, wygladasz wystrzalowo!!! Szal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, nie cierpię jesieni. Jeszcze zima jest do wytrzymania, zwłaszcza kiedy w święta jest śnieg (czego od kilku lat brakuje). Ale jesień to taka nijaka pora roku, jest szaro, buro i ponuro. Nie mogę się doczekać wiosny.
    Jesienią na całym świecie (gdzie takowa pora roku występuje i wygląda podobnie jak u nas) występuje największy odsetek samobójstw. Człowiek, jak roślinka - do życia potrzebuje światła --> SŁONECZNEGO! Żarówki to nie to samo :) Pomijam, że jest to potrzebne do wielu kwestii biologicznych (chociażby synteza wit.D), ale także dla lepszego samopoczucia, bo chyba każda z nas wiosną rozkwita :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, jesienna stylizacja w moich, ulubionych kolorach :) Bluza jest mega! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi podobają się baaaaardzo kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczne zdj i stylizacja... widziałabym też te zdjęcia w czerni i bieli!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.