środa, 12 listopada 2014

dresowa sukienka w jesiennym wydaniu

Sukienkę od A. Wiśniewskiej pokazywałam już kilka miesięcy temu, w kombinacji ze szpilkami: klik. Jednak jak tylko dostałam ją w swoje łapska, od razu wiedziałam, że będę ją nosić jesienią, do motocyklowych botków, kryjących rajstop i skórzanej kurtki. W takim wydaniu, kiecka sprawdza się doskonale! Jest uszyta z miłego w dotyku, dresowego materiału, więc jest idealna na jesień - jest w niej po prostu ciepło :) Koronka i tiul nieco przełamują tę ciężką  stylizację, podobnie jak różowe usta i pastelowa bransoletka - musi być kobieco :) Jak wam się podoba ta stylizacja? Dajcie znać ;)








 Dress - A. Wisniewska  | Shoes - Bronx | Jacket - H&M | Bracelet - By Dziubeka | Watch - Casio | Handbag - Superdodatki


29 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie połączenia, choć zwykle zakładam do nich glany :) Twoje włosy dodają całości jeszcze więcej czaru :) Może zrobisz o nich jakiś wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie wpisy już były :) w prawej kolumnie, na dole są kategorie :) wybierz "włosy i uroda"

      Usuń
  2. Cudna stylizacja <3 Sukienka jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie bomba ;) wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ale ja jak zwykle muszę trochę o włosach :) Bosko wyglądają na tym jesiennym tle :*

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna jest :) chetnie bym taka ubrala ale jakos wle letnie sukienki
    ladnie to wyglada an tle tych lisci ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com
    zapraszam jesienna sesja :) będzie mi milo jak skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te zdjęcia i fajne połączenie skórzanej kurtki z dresową sukienką :)

    natalia-krawczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam buty tego typu :) + cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie <3

    http://lorysa-style.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukieneczka! Bardzo fajny look, przecudowny zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyglądasz, a sukienka i ze szpilkami i z botkami prezentuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy i super styl! Wydaje mi się, że mimo wszystko bardziej pasowałyby jakieś delikatniejsze buty, gdyż te niepotrzebnie pogrubiają Ci nogi.
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam tą sukienkę i jest świetna,ostatnio miałam ją tak samo ubraną do ramoneski i botków na obcasie. W Twoim wydaniu wygląda również świetnie!! Też nie sądzę żeby buty pogrubiały Ci nogi;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, powalasz na kolana. Na serio. Uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka z motywem wężowej skóry, jak najbardziej na tak, ale nie jestem do końca fanem sukienki :)

    http://fashmatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. .Nigdy mi się nie znudzą Twoje sety i pomysły :)pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię czerń. ♥ Pasuje Ci ta stylizacja! Ciekawe buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna sesja - Ty, twoje rude włosy i rude liscie w tle!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.