niedziela, 9 listopada 2014

Multibrand

Nie jestem fanką koszulek z nadrukami czy napisami, mam ich w szafie bardzo mało. Powodem jest to, że nie umiem za dobrze wkomponować ich w strój, ale też teksty w stylu "piękna, mądra, skromna" albo "tak, bolało, jak spadałam z nieba" są dla mnie odrobinę obciachowe... Jednak bardzo podobają mi się nadruki ironizujące nieco znane marki, hasła, utwory. Mam już w swojej kolekcji samotną Celinę, którą wykonałam własnoręcznie (nie, nie uszyłam, zrobiłam napis. flamastrem), a koszulkę Guɔci by Dior wypatrzyłam gdzieś w sieci i od razu zapragnęłam taką mieć! :D Z pomocą przyszła mi strona Hi Custom, gdzie możemy zaprojektować koszulki, kubki czy bluzy, z dowolnym nadrukiem wybranym z naszego komputera. Jak wam się podoba ten mój "projekt"? :D Koszulkę połączyłam z czarnymi ubraniami, żeby była dobrze widoczna, na nogach mam nowe buty Adidas Zx Flux, które udało mi się wygrać ;) Zafundowałam sobie też kilka kolorowych pasemek, myślicie, że fiolet pasuje do rudego? Dajcie znać!









 T-shirt - Hi Custom | Pants - H&M | Coat - Chicnova | Shoes - Adidas Zx Flux | Violet hair extensions - HERE





19 komentarzy:

  1. Cudowna kurteczka! Buty też są świetne, muszę sobie takie sprawić świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie lubię koszulek z napisami ale Twoja jest wyjątkowa! :)
    cudowny look!
    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)

    pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod postem :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny look
    te fioletowe pasemka pasują Ci do koloru włosów
    kliknełam w linki
    zapraszam do siebie
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/einstein-lip-therapy-hydrating-cream.html

    OdpowiedzUsuń
  4. omg dear! you look super!! your hair are amazing and so are the shoes!! wwoowow!!! the outfit rocks!! great one!:)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sceneria, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bomba, nadruk wyszedl fenomenalnie :D zajrze na stronke ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. według mnie te fioletowe pasemka wyglądają świetnie przy tym odcieniu włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzka! Fioletowe pasemka <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy blog, który do tych czas odwiedziłam. *.*http://addmetoyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko świetnie i włoski bardzo pasują :3
    http://co-zycie-pokaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacje, pasują do ciebie na pasemka

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie! zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. adwokat rzeszów - dobry adwokat rzeszów i okolice

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.