wtorek, 23 maja 2017

III Jubileusz Zaful

Przychodzę dzisiaj do was z najfajniejszym rodzajem informacji - PROMOCJE. Rabaty. Zniżki. Wyprzedaaże! Kto nie reaguje niezdrowym pobudzeniem na te słowa? Ja mam chyba jakiś promo - radar, bo przyciągają mnie jedynie półki i wieszaki z czerwonymi metkami. 
Prawda jest taka, że w ciągu oststnich kilku lat odmieniło mi się kompletnie w głowie, jeśli chodzi o zakupy online. Kiedyś ich nienawidziłam, dzisiaj nie jestem fanką chodzenia po sklepach i przymierzania, a wolę właśnie coś sobie zamówić z dostawą do domu, więc jestem na bieżąco z promkami w sieci. Nie ukrywam też, że ze sklepem Zaful od jakiegoś czasu współpracuję więc jako jedna z pierwszych dostaję info o okazjach. Miło mi, że mogę się tym z wami podzielić. 

Z okazji trzecich urodzin, sklep przygotował sporo fajnych promocji:
  • darmowa dostawa dla wszystkich zamówień (normalnie trzeba zrobić zakupy za minimum 30$)
  • codziennie wyświetlać się będą banery promocyjne, na stronie głównej sklepu, dzięki którym od razu przejdziecie do stronek z przecenionymi rzeczami
  • w czasie trwania obchodów rocznicy, na stronie będą pojawiać się szybkie i łatwe zadania konkursowe, w których będzie można wygrać drobne nagrody
  • będzie dostępna strona "What is worth to buy" , czyli "Co warto nabyć" pełna zdjęć klientów oraz bloggerów, gdzie możecie sprawdzić, jak w rzeczywistości wyglądają ciuchy i dodatki, na które się czaicie
  • strefa rabatów - im większe zamówienia, tym większe zniżki
  • ubrania w cenach wręcz fabrycznych 
To nie koniec. Kupując jakąś sukienkę z TEJ STRONY i wpisując przy zapłacie kod ZafulChen dostaniecie dodatkowo zniżkę - niespodziankę. 
Start: 8 czerwca. 

http://www.zaful.com/promotion-buy2-save-extra-$5-special-505.html


Zaglądajcie na stronę Zaful.com i trzymajcie rękę na pulsie, bo codziennie będą się pojawiać nowe informacje o promocjach i konkursach. Jeśli chcecie też mieć szanse na wygranie bonów, zapraszam do dołączenia do twz. Z.me - to taki jakby Zafulowy Instagram, gdzie udostępnia się zdjęcia, np. zakupionych przedmiotów. Mnie się już udało zdobyć kupon na kilka $ :) 

Poniżej możecie zobaczyć kilka zdjęć ciuchów, które ja zamówiłam na Zaful.com, zapewniam was, że są naprawdę świetnej jakości i nie odbiegają od zdjęć na stronie.





To wciąż nie wszystko, co mam w szafie z tego sklepu. Idą właśnie do mnie przepiękne (!) stroje kąpielowe, o najmodniejszych krojach, które kosztowały po niecałe 40-50 zł za komplet.  Osobiście nie obawiam się zakupów w chińskich sklepach, jeszcze nie trafił mi się bubel, naprawdę nigdy! Jest to na pewno bardziej bezpieczne i pewne, niż kupowanie na popularnych portalach aukcyjnych z chin (lub w aplikacjach), gdzie nie zawsze trafimy na fajne ubranie. Kupujecie też w takich sklepach? 

6 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa stroi kąpielowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te stroje, o ktorych mowisz, naprawde calkiem fajne ceny :) i masz mega ten plecak! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo w porównaniu do np Calzedonii to jak za darmo :) wadą jest bram możliwości przymiarki, ale myślę, że i tak warto, wystarczy się dobrze zmierzyć :)

      Usuń
  4. Pozwolę sobie zapytać - czy te buty nie są niewygodne? :> Owszem, prezentują się ekstra, ale jestem facetem, więc w dużym stopniu skupiam się na praktycznym aspekcie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.