środa, 8 lutego 2017

Koszula z naszywkami

Luźna koszula, biała, niebieska czy w prążki - dla mnie to pozycja obowiązkowa w szafie. Mam już kilka modeli tego klasyku, ale tym razem wybór padł na trochę urozmaiconą wersję - z naszywkami. W zeszłym sezonie był ogromny szał na ozdoby typu naprasowanki, naszywki i przypinki, mnie bardzo przypadł do gustu ten trend i czuję, że jeszcze przez jakiś czas nie wyjdzie mi z głowy, bo teraz czaję się na jakieś spodnie w tym stylu. Wprawdzie już coraz rzadziej widzę osoby ubrane w takie rzeczy, ale to nawet lepiej ;) Koszule podobne do tej mojej możecie znaleźć obecnie w wielu sieciówkach, a konkretnie tę znajdziecie TUTAJ




 Koszula: TUTAJ Spodnie: Reserved Skarpetki: TK Maxx Kot: własny, osobisty


11 komentarzy:

  1. a mi sie podobają Twoje skaaarpetki :DD
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszło z tą koszulą, a naszywki ust, szpilek i szminek są rewelacyjne www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula, uroczy kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej! Ta koszula jest rewelacyjna! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszywki to jest to !!!! i te urocze skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czeeeemu do mnie moje naszywki z Aliexpress ciągle jeszcze nie doszły ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. W liceum bardzo lubilam naszywki, potem troszkę o nich zapomniałam a chętnie bym do nich wróciła. Ciekawi mnie tylko, czy nie będzie problemu z ich praniem? Oddaję rzeczy do pralni Wrocław i nie wiem czy nie powinnam uprzedzić wcześniej o nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.