poniedziałek, 30 stycznia 2017

Zestaw dodatków od Zaful

Bardzo lubię torebki i mam ich w szafie co najmniej trzydzieści..!  Ostatnio jednak przełamałam się i kupiłam sobie pierwszy plecak. Ekhm, cóż.. nie jest to oczywiście pierwszy plecak w moim życiu, ale pierwszy nie-szkolny. Na stronie Zaful był w fajnym zestawie - dodatkowo z małą torebką i jeszcze mniejszą saszetką, która doskonale spełnia funkcję kosmetyczki, mieszczącej się w swoich większych kolegach. Muszę przyznać, że to jeden z moich najlepszych zakupów ostatnich lat! Teraz, kiedy noszę płaszcz, wielki szalik, torebka jest po prostu uciążliwa - zsuwa mi się z ramienia, plącze z szalem, doprowadzało mnie to nie raz do szału. Plecak jest o wiele bardziej praktyczny, szerzej się otwiera, więc jest mi łatwiej coś z niego wydobyć, jak na tak niewielki rozmiar jest dosyć pojemny i jest mi z nim po prostu wygodnie. Do tego zobaczcie, jak świetnie wygląda! Wiosną chętnie dobiorę go do codziennej sukienki i tenisówek, czuję, że to na prawdę praktyczny wybór, na wszystkie sezony :)





Jestem ciekawa dziewczyny, czy nosicie plecaki, czy może uważacie to za obciach? Chętnie też poznam zdanie facetów na temat laski z plecakiem, bo kiedy czasem czytam jakieś zestawienia pt. "rzeczy w twojej szafie, których twój facet nienawidzi" to nie wiem, czy śmiać się czy płakać :D
Może się starzeję, ale dla mnie wygoda i funkcjonalność rzeczy to obecnie priorytet, więc nie rozstaję się z moim plecakiem.


Plecak, torebka i kosmetyczka: TUTAJ
Zdjęcia: ja i Mateusz




16 komentarzy:

  1. Jest idealny! Sama bym w takim chodziła :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne rzeczy <3 plecak zdecydowanie NAJ! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie plecaki! Idealny :) Mam dużo dodatków od Zaful i nigdy się nie zawiodłam :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta lampka ! <3
    Biorę udział w 30 dniowym challengu blogerskim, może zechcesz wpaść w wolnej chwili i zobaczyć? :)
    Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
    30 DAY BLOG CHALLENGE

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten plecaczek! :D Najlepszy czarny do wszystkiego pasuje :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się wydaje, że tego typu plecaki pasują do kobiecej szafy :) Wygoda czasem jest priorytetem, ale w tym wypadku dla mnie łączy się z fajnym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.