niedziela, 24 lipca 2016

Sandały z pomponami

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam te sandałki wydały mi się jedynie uroczą ciekawostką, ale na pewno nie rzeczą, którą chciałabym nosić. Jednak jak powszechnie wiadomo, tylko krowa nie zmienia zdania, a kobieta zmienną jest i tak dalej bla bla bla.. no w każdym razie jednak wrzuciłam je do koszyka i nie żałuję! :) są naprawdę fajne, wyglądają czadowo i zwracają na siebie (i na mnie!) uwagę. Wyglądają ładnie z dżinsami i białymi rurkami, ale podoba mi się też ich połączenie z sukienką czy szortami. Do tego dobrałam paczłorkową torebkę w żywych kolorach. Ten dodatek kupiłam wprawdzie z myślą o jesieni i zimie, aby urozmaicał moje szaro-czarne stylówki, natomiast tym razem również wydał mi się pasujący. 









Handbag - Zaful | Shoes - Zaful | Dress - H&M | Watch - Rocawear


26 komentarzy:

  1. kocham sandałki, ale ta sukienka jest sama w sobie taka piękna że zbędne jej kolorowe dodatki! :) lepiej wyglądałaby z khaki,brązem i czernią. Można liczyć na jakieś zestawienie?;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją tak zazwyczaj noszę, toteż chciałam poszaleć raz ;)

      Usuń
  2. nie widzę siebie w takich sandałkach, ale na Tobie w tej stylizacji podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się marzą te sandały. Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba zrobię takie sama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sandałki, idealnie pasują do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny uśmiech. A torebka to mój faworyt. Gra barw jest idealna. Dodaje niebanalnego charakteru całości :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przypadł mi do gustu ten nowy trend z pomponami,ale cała stylizacja bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a sandałki - po prostu zakochałam się w pomponach tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pomponiaste sandałki jednak na szpilce :) mimo to te też są super :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi te sandały już na samym początku przypadły do gustu, ale ciągle inne wydatki i omijałam je szerokim łukiem. Teraz widziałam wiele wyprzedaży więc pewnie się na nie skuszę :) Ślicznie wyglądasz <<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw, jednak chyba nie przekonam się do tych sandałów z pomponami.
    Za to torba bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :) piękne są te sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  13. te sandały są ok, jeśli nie ma za dużo tych pomponów lub jeśli nie są zbyt dziwne
    te Twoje są jak najbardziej w porządku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz częściej widzę te pomponiki (ale na razie jedynie w Internecie) i nie jestem przekonana. Poza tym wydaje mi się, że trzeba przed wyjściem z domu dokładnie sprawdzać prognozę, żeby nie zostać złapanym przez letnią burzę, bo pomponiki będą wyglądały wtedy marnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie przepadam za pomponami , ale w połączeniu z tą sukienką wyglądają na prawdę korzystnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne te sandałki - ja też się zaopatrzyłam w buty z pomponami, ale akurat na koturnie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko z osobna świetne ale stylizacja nieudana. Nic ze sobą nie gra :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna jest ta stylizacja! A te sandałki? Po prostu skradły moje serce!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  19. It’s an amazing paragraph in favor of all the online visitors; they will take benefit from it I am sure.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.