poniedziałek, 28 września 2015

niebieska koszula

Jeśli śledzicie mojego bloga od dawna, to pewnie wiecie, że równie dobrze jak w kobiecych sukienkach, czuję się w ubraniach wyjętych żywcem z męskiej szafy. Kiedy zobaczyłam tę koszulę w sklepie Dressin, wiedziałam, że musi być moja! Ma bardzo klasyczny krój i elegancki kolor, który sprawdzi się zarówno na rozmowie o pracę, egzaminie jak i na co dzień, w połączeniu z wąskimi spodniami. Tej jesieni zdecydowałam się również wprowadzić nieco koloru do moich stylizacji, kupiłam więc tę pastelowo-fioletową torebkę. Myślę, że ładnie prezentuje się z beżowym trenczem, w towarzystwie czarnych ubrań i butów. 




Handbag - Here | Shirt - Here | Pats, boots - H&M | Necklace - By Dziubeka


21 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja!Prześliczna torebka. :)

    http://fashionistki14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super! koszula idealna na poważne wyjścia i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyła mnie torebka, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka prosta ta koszula ale ma coś w sobie ! torebka też świetna !
    zapraszam do mnie i do obserwacji ! hiviviven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak pomyślałam ;) ciekawa faktura, piękny kolor... Niby lekko męski krój, ale uważam, ze jest ultra kobieca i seksowna!

      Usuń
  5. Ta koszula jest po prostu fenomenalna ;) baaardzo mi się podoba i na Tobie lezy swietnie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, koszula jest rewelacyjna, szukam swojej idealnej niebieskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula bardzo, bardzo fajna :) sprawdzi się na każdą okazję :) torebka mnie urzekła !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko pasuje do Ciebie idealnie. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna torebka. Ma cudowny kolor. Koszula jak z meskiej szafy, a na tobie wyglada fenomenalnie i kobieco.
    Pozdrawiam

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula świetna!A ty wyglądasz w niej naprawdę seksownie ;)) nie wiem czy zmieniłaś fotografa,ale kiedyś zdjęcia były dużo lepsze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozstałam się z chłopakiem, który robił mi zdjęcia, obecnie radzę sobie sama, bądź z pomocą siostry lub szwagra.

      Usuń
    2. przykro mi..wiem jak to jest..ale pamiętaj,że dasz radę! znajdź dobrego fotografa bo masz wyjątkową urodę szkoda byłoby to zaprzepaścić

      Usuń
    3. Zupełnie niepotrzebnie, mi nie jest przykro ;)

      Usuń
    4. i tak trzymaj!!! :-)

      Usuń
  11. fajna stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta stylizacja. Świetna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula mi się bardzo podoba, chętnie bym sobie taką sprawiła!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.