środa, 30 września 2015

Czerwona sukienka z hiszpańskim dekoltem.

Co prawda sezon na takie kiecki już za nami, ale nie mogłam się oprzeć pokusie pokazania jej na blogu. Pisałam wam już, że czerwień to moja nowa fascynacja, a dekolt w stylu hiszpańskim to kolejna nowość u mnie. Bardzo mi się podoba, że odsłania mój tatuaż, ramiona i dekolt. Jeszcze do niedawna nie specjalnie lubiłam swoje wystające kości obojczyków i barków, ale ostatnio zyskałam chyba trochę wiary w siebie i jakoś bardziej się sobie podobam. 






Dress - Here | Shoes - Here



19 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, cudowny kolor sukienki :)

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mogę się przekonać do tego fasonu sukienek, może przez moja szerokie ramiona ;) Za to buciki są przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ja za to mal figure typu gruszka, wiec chętnie poszerzam sobie linie ramion ;)

      Usuń
  3. Want! Been eyeing on that heels :) Looks good on you dear

    Lou of, Steal the Style

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pieknie wygladasz! A buty masz przecudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka! A buty - to po prostu marzenie! Hiszpański dekolt - to mój ulubiony kształt dekoltu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka rewelacja, buciki również prezentują się nieziemsko :) Po prostu czad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty! A sukienka super, jednak wydaje mi się, że kolorek za bardzo zlewa się z Twoimi włosami.
    Pozdrawiam

    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jestes piękna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej pokochałam buty ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.