piątek, 7 sierpnia 2015

na upalny wieczór...

Dobry wieczór! Ostatnio trochę zaniedbałam moich czytelników, ale to dlatego, że dostałam pracę, a każdą wolną chwilę spędzam z najbliższymi. Zaczyna mi brakować czasu na... wszystko! Jednak dobrze mi z tym, lubię być zajęta :) Postaram się częściej namawiać siostrę i szwagra na zrobienie mi zdjęć, w końcu trzeba korzystać z tych pięknych, letnich zachodów słońca! 










Kimono Here | Flats - Here | Shorts - Armani jeans + DIY | Top - Topshop | Sunnies - Giant Vintage

27 komentarzy:

  1. Jesteś piękna! Masz bardzo fotogeniczną twarz. Wydaje mi się, że każdy kolor świata by Ci pasował przy dobrym oświetleniu itp :) naturalna, bije od Ciebie taka dobroć :) Jestem kobietą żeby nie było :) Naprawdę jesteś piękną kobietą, a tatuaże dodają Ci pazura i uroku. Nie wiem czy mi od tego upału tak się zrobiło, ale śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu i pomyślałam, że warto w końcu napisać parę słów :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiem, co Ci się zrobiło, ale niech robi Ci się częściej! :) dziękuję za ten komentarz, to baardzo kochane z Twojej strony <3:*

      Usuń
  2. ślicznotka :* piękne balerinki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, zgadzam się z moją przedmówczynią - super!

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko! Najpiękniejsze buty jakie widziałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia kolory super dopasowane,czerń biel i ten dodatek miedzi na twojej głowie jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty masz figurę DZiewczyno:D REWELACJA:) a stylizacja super, najbardziej podoba mi sie to kimono ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepieknie wyglądasz :) Potwierdzam opinie przedmówczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja cudowne miejsce i czas do zdjęć!
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne to kinomo <3

    zapraszaam do mnie :)
    magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelka, w tych wlosach CI jest zajebiscie po prostu, poza tym caly klimat i sesja mega udana ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Na prawdę do twarzy Ci w tych krótkich włoskach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię być zajęta, wtedy czuję, że żyję na maksa :)
    Zdjęcia wyszły fenomenalnie. Prezentujesz się na nich po prostu bosko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz, genialne tatuaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome pictures dear! Love the sunset effect! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetną figurę. Uwielbiam Twoje buty:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerń to mój ulubiony kolor także pewnie zabawię dłużej na twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.