piątek, 19 czerwca 2015

Najmodniejsze kombinezony na lato!

Nie wiem jak wy, ale ja totalnie oszalałam na punkcie kombinezonów! Niestety, na razie posiadam tylko jeden, w letniej wersji, ale właśnie ostrzę sobie ząbki na kolejny ;) Przy okazji postanowiłam poszukać czegoś i dla was, może któryś z moich wyborów przypadnie wam do gustu? 


Obecnie najmodniejsze modele nawiązują  do stylu boho lub hippie. Kroje są luźne, materiały cienkie. Takie modele najczęściej wykończone są frędzlami lub pomponikami. Mamy tu do wyboru zarówno wzorzyste jak i jednokolorowe tkaniny. 


1. Niebieski                                             2. Czerwony


3. Granatowy                                                      4. Biały

W sklepach znajdziemy też sporo kombinezonów ze sztywniejszych materiałów, w wersji bardziej eleganckiej. Pięknie podkreślają kobiece kształty i będą świetną alternatywą dla sukienki, na przykład na letnie przyjęcia weselne :)


5. Biały                                                6. Granatowy

Bardzo wygodną i ciekawą opcją ubioru są także luźne kombinezony, w lekko dresowym, sportowym stylu. Mogą być z długimi nogawkami, jednokolorowe, albo drukowane w kwiaty, ze ściągaczem w talii. Ważne, żeby miały żywe, letnie kolory! Wtedy na pewno zwrócicie na siebie uwagę! :) Oczywiście sportowe nie musi oznaczać anty-seksownego worka! Pozwólcie sobie na fajny dekolt, zwłaszcza, jeśli jesteście już nieco opalone.


7. Niebieski                                           8. Kwiecisty


Nosicie kombinezony? Który podoba wam się najbardziej? A może macie jakieś swoje typy? Wklejajcie mi linki w komentarzach! :)

14 komentarzy:

  1. Ja mam już dwa moje ulubione rompery, miały być trzy, ale nie wiedzieć czemu przyszła sukienka :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawdę to podobają mi się wszystkie i każdy mogłabym założyć :) Tylko pod te dwa pierwsze przydały się jakiś top. Uwielbiam kombinezony! Sama dodałam ostatnio wpis ze stylizacją z jednym, turkusowym z haftem. Wczoraj kupiłam tiulowy w kolorze brzoskwini :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najchętniej kupiłabym wszystkie ! :-) Uwielbiam kombinezony ! :-) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze- mistrzostwo świata <3 uwielbiam kombinezony, chociaż są takie niepraktyczne ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę znaleźć w necie, gdzie można je kupić ? :(

      Usuń
    2. nie mogę znaleźć w necie, gdzie można je kupić ? :(

      Usuń
  5. Piękne są! Ja chciałabym mieć kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście poluję na jakieś cudny kombinezonik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli bym miala wybrac jeden to nie wiem na, ktory bym sie zdecydowala.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli miałabym wybeirać to zdecydowanie na zdjęciu 4 najladniejszy ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.