poniedziałek, 6 października 2014

Biała ramoneska

Białą bluzę,o kroju ramoneski, dorwałam w lumpeksie już rok temu. Jest ona fajną alternatywą dla czarnej, skórkowej kurtki, albo marynarki. Dżinsowa koszula i czarne spodnie to bazowe elementy garderoby, pasują do wszystkiego i uważam, że powinny znaleźć się w szafie każdej dziewczyny! Jesienną stylizację uzupełnia makijaż i moja, ulubiona ostatnio, burgundowa pomadka :) Może chcecie przeczytać recenzje pomadek Velvet Matte od Golden Rose? Chętnie napiszę wam o nich kilka słów, bo dla mnie to prawdziwy hit!






 Pants - H&M | Shirt - Oasap.com | Jacet - second hand | Handbag - Vintage | Shoes - Auchan (similar here/podobne tu) | Lipstick - Golden Rose Velvet Matte

16 komentarzy:

  1. Ładne, kontrastowe połączenie :) Ale poza stylizacją to jestem zachwycona Twoim kolorem ust <3 Idealnie do Ciebie pasuje :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podobają mi się Twoje włosy..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o ramoneski to chyba jestem tradycjonalistką. Skóra w czerni lub czerwieni, inne opcje nie mają już tego rockowego wydźwięku.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za ramoneskami, ale i tak bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Ślicznie Ci w błękicie ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. wonderful denim on denim look.....you're stunning!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny look :)
    Szminka robi wrażenie ;) Uwielbiam te od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham ramoneski w każdym wydaniu. Twoja jest super kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha- Fashion

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look Kochana,bardzo lubię Twój styl,fajnie dopasowujesz ubrania. Można tysiąc pomysłów zaczerpnąć od Ciebie dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! takie słowa bardzo wiele dla mnie znaczą :) :)

      Usuń
  9. Piękne włosy ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wciąż poszukuję idealnej, burgundowej pomadki, chętnie poczytam o tych z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw fajny, podoba mi się takie zestawienie. Ale pierwsze co zobaczyłam jak tu weszłam to Twoje włosy, są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz. Kocham lakiery i pomadki Golden Rose ;)
    Chętnie poczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks for your lovely comment my dear!! you look totaly amazing!!! perfect outfit and your makeupis just great!! im following you already on gfc and i would be very pleased if you could follow me too! thanks a lot! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.