poniedziałek, 15 lutego 2016

Bluzka z baskinką

Baskinka przeżywała już swoje najlepsze czasy jakieś dwa - trzy lata temu. Klasyczna jej wersja pasuje mi... wcale, więc nie zaprzyjaźniłam się z takimi  modelami bluzek i spódnic, ta bluzka jest jednak zupełnie inna. Falbanka jest luźna, rękawy również są w kształcie dzwonków. Nie mam w szafie zbyt wielu takich "podfruwajek", a nawet jeśli mam, to raczej ich nie noszę. Ta spodobała mi się bardzo, i zamierzam ubierać ją często, jak tylko będzie można zrezygnować z gniotącego ją płaszcza...
Zdjęcia: Mateusz :* :*



Blouse - Shein | Pant, shoes - H&M | Necklace - By Dziubeka








18 komentarzy:

  1. bardzo ładna ta bluzka, uwielbiam ostatnio takie fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny fason tej bluzeczki!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie taka ciążówka, ale ja lubię takie :)
    Sama baskinki mam dwie, takie klasyczne właśnie i całkiem je lubię, ale faktem jest, że zakładam je rzadko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie pasuje ci ta stylizacja,a przy okazji wejdz spodoba ci się ;) https://www.vinted.pl/members/753519-s4diec0

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa ta bluzka, super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna bluzka z baskinką! ;) wygladasz w niej swietnie, pasuje do Ciebie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kapitana bluzka, ładnie Ci w niej ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dłuższego czasu zaglądam tutaj:) ale ta stylizacja chyba jest Twoją najgorszą, inne komentowalam czasem więc i teraz:) i przepraszam ale wyglądasz troszkę jakbyś miała tłuste włosy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję. Na przyszłość radzę nie odwiedzać blogów, gdy masz gorszy dzień ;) mam nadzieję, ze poprawiłaś swoje samopoczucie tym docinkiem.

      Usuń
  11. Nie trzeba mieć gorszego dnia żeby coś skomentować, napisałam tak jak postrzegam Twoje zdjęcia, przeważnie są fajne i milo komentuje więc chyba trochę krytyki raz za czas nie musi być docinkiem i nie bierz tego tak do siebie bo widzę że przejelas się tym chyba skoro tak to odebralas :) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. super! uwielbiam takie luźne bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie,zaglądam już tutaj od dawnaaaa i Twój styl jest świetny a bluzka bardzo oryginalna ogólnie to jesteś piękną dziewczyną,bardzo lubię Twój typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna jest ta bluzka <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.